Saturday, November 26, 2011

Hääpukuja

Olen alkanut etsimään hääpukua. Saan melkein päänsäryn kun niitä on niin paljon ja niin kauniita. En tiedä olisiko parasta katsoa netistä sitä unelma pukua vai suoraan vain mennä hääkauppoihin katselemaan ja kokeilemaan. Onhan se kuitenkin ihan eri asia nähdä puku livenä itsensä päällä kuin kuvasta jonkun mallin päällä.

Tässä kuitenkin pari kolme ihanuutta:







Ennen halusin aika klassisen hääpuvun, olkaimettoman joka laskeutuu aika suoraan alas mutta leveästi kuitenkin, mutta ilman mitään pitsiä ja hörhelöitä. Nyt ajatusmaailma muuttunut ja noista kuvista minun suosikki on nro. 4, sitten nro 6 ja kolmantena nro. 1.

5 comments:

  1. Ylin on mun suosikki näistä :)

    ReplyDelete
  2. Joo se on mun 4 suosikki. Ja arvasin en sun makuusi.

    ReplyDelete
  3. Fina klänningar. Ettan e också min favorit :D

    ReplyDelete
  4. Suosittelen kyllä meneen ihan kauppoihin sovittamaan, siellä saa paljon paremman kuvan siitä millainen puku itselle sopii. Omasta puvustanikin on netissä kuva ja voin sanoa, että se on ihan eri näköinen sen 180cm mallin päällä kuin itseni! En olisi ostanut sitä sen kuvan perusteella. :D

    ReplyDelete
  5. Ewlina- Tarkoitus on kyllä käydä kaupoissa katsomassa minkälainen puku sopii juuri minun keholleni!! Tiedän että puvut näyttävät ihan erilaisilta minun päälläni kuin 180cm 40kg mallin päällä! hehe

    ReplyDelete