Wednesday, January 18, 2012

Ystävyys ei näe ikää tai kestoa

Kaaso ja morsiusneidot ovat nyt määrätty tehtäviinsä. 
Kaasoksi valitsin H:oon. Ystävystyimme mielenkiintoisella tavalla jo 7 vuotta sitten. Voiko siitä olla jo niin kauan? Mielestäni olemme hyvin samankaltaisia persoonia mutta kuitenkin meissä myös huomattavat erot. H tietää mitä toivon tulevaisuudelta, tietää moraalini, hyväksyy minut hyvineen ja huonoineen puolineen ja on aina tukemassa kun sitä tarvitsee.

Yhdeksi morsiusneidoksi valitsin O:oon. Olemme hyvin uusia ystäviä, vaikka tässä jo kaksi vuottakin on vierähtänyt. Mekin ystävystyimme mielenkiintoisella tavalla. Jaamme nautinnon liikkumiseen ja meitä yhdistää myös parisuhteiden ja perhe-elämän do's and don't's.

Toiseksi morsiusneidoksi valitsin E:een. E ja minä tapasimme hassusti. Minun yksi rakas vanhempi ystävä esitteli meidät ja sanoi 'Teistä tulee hyvät ystävät' ja niin kävikin. E ja minä jaamme uskomme Jeesukseen Kristukseen. Se on meidän kivi myös tälle meidän ystävyyssuhteelle. Kaiken se kestää ja tuemme toisiamme kaikessa vaikka sitten näkisimme asiat eri tavalla.

Tässä minun hää- tuki joukkue. Vaikka ns. tittelit jaattu niin tehtäviä ei ole vielä annettu. Paitsi Kaaso saa vapaat kädet alkaa suunnittelemaan kesällä pidettäviä polttareita.



- Sara

1 comment:

  1. Ja polttareista toivottavasti tulee ikimuistoiset ;) Kram!

    ReplyDelete